Re: Avatar rating

All hail the dancing Luigi!

YOUR AD HERE--this space for rent (or lease to own). Call 1-234-5678

Re: Avatar rating

Lol that is a pretty cool avatar. big_smile

I'm smiling because they havn't found the bodies yet. :)
I think, therfore i am I destroy, therfore i endure - IG-88 tales of the bounty hunters

Re: Avatar rating

True Warrior wrote:

Were supposed to be rating avatars poeple. I give you an 8/10. But I've seen much better from maltese though.


TW

I hadn't ever used that one. I'll find a better one eventually.

I'll abdicate at the drop of a hat
(BFFC Moderator)

Re: Avatar rating

Knuckles is my fave Sonic character so yours is teh win. ^_^

"Next time I'll just reach over and pull somebody's head off."

Re: Avatar rating

Ph34r wrote:

All hail the dancing Luigi!

He's cool! big_smile

Reality doesn't care if you believe in it.
[url]http://www.townparkradio.com[/url] - Video Game Remix Music

Re: Avatar rating

10/10 for Miba's one anything to do with Johnny Depp...Bats just loves
Well how does  Bat's Avatar get ???
I could put David Bowie...but I think the bat is best for me .

   bats

Re: Avatar rating

Bats..it fits the name! wink 10/10!

Fear! Fear attracts the fearful...fear is my ally.

Re: Avatar rating

cool avatar DMC. Could be better, but thats my fault.  6/10


TW

{MW} [color=#FF0000]"Death and Destruction to our Enemies!"[/color]
[color=blue]Listen to My Rap Songs!![/color] [url=http://www.myspace.com/dinonkeys]www.myspace.com/dinonkeys[/url]

Re: Avatar rating

Why am I always the good guy...? lol I like Darth Nihilus 10/10.... lol

btw,I'l change my avatar... lol

Fear! Fear attracts the fearful...fear is my ally.

Re: Avatar rating

I changed my avatar to the new Boba Fett animated statue. I hope to get it soon, cuz Im saving. I love DMC's new avatar. 9/10


TW

{MW} [color=#FF0000]"Death and Destruction to our Enemies!"[/color]
[color=blue]Listen to My Rap Songs!![/color] [url=http://www.myspace.com/dinonkeys]www.myspace.com/dinonkeys[/url]

Re: Avatar rating

I'm kinda pissed off cuz i spent a good amount of time on my avatar and i think it looks like crap.  Any suggestions would be GREATLY appreciated.

mc chris - fett's vette

Re: Avatar rating

Well, I can tell it's suppose to be Boba. But what were you trying to do? Put a certain image on a black background? I can't really tell which picture of him exactly that's suppose to be from. Maybe if you posted the original picture in the Avatar Request thread in Dialogue someone can make it for you.

As to your signature, I kinda doubt the download of that song is illegal considering he has the whole cd up for free download on his site.

And, finally, welcome! smile

Reality doesn't care if you believe in it.
[url]http://www.townparkradio.com[/url] - Video Game Remix Music

163 (edited by arsenic105 Tuesday, September 5, 2006 10:02 am)

Re: Avatar rating

I found a new picture that i would like to be my avatar, but im having trouble getting it down to the required size.  Any help would be great.

http://www.geocities.com/flamingburrito123/fett4.jpg

mc chris - fett's vette

Re: Avatar rating

You should post this in the Avatar Request thread in the Dialoge section.

take it easy baby take it as it comes

Re: Avatar rating

BTW Miba gets 8/10, great profile of Boba and draco gets 9/10 for originality

mc chris - fett's vette

Re: Avatar rating

My avatar is from the Unleashed Boba Fett figure, if ya'll wanted to know. Welcome to BFFC my fine friend! big_smile I give your avatar a..................um................3.

TW

{MW} [color=#FF0000]"Death and Destruction to our Enemies!"[/color]
[color=blue]Listen to My Rap Songs!![/color] [url=http://www.myspace.com/dinonkeys]www.myspace.com/dinonkeys[/url]

Re: Avatar rating

hey arsenic, is that Boba or a puke-covered IG-88? 
P.S. What does my current avatar get? It's Dosu Kinuta from Naruto if you're wondering.

YOUR AD HERE--this space for rent (or lease to own). Call 1-234-5678

Re: Avatar rating

I would give Dosu a six out of ten.

take it easy baby take it as it comes

Re: Avatar rating

Um, Ph34r, what's happening to the guy in your avatar? ...o_0

Reality doesn't care if you believe in it.
[url]http://www.townparkradio.com[/url] - Video Game Remix Music

Re: Avatar rating

He is either having a seizure, or riding one of those kiddie quarter rides they have outside convenience stores.
I give it a 6/10 cuz its creepy motion.

Good... Bad... I'm the one with the gun.
Hail to the King Baby!!

Re: Avatar rating

yeah dude what's with the avatar?
lol

-Boba Dude

{MW}--[color=#FF0000]"Death and destruction to our enemies!"[/color]
"I wonder what the weather is like on Kamino right now?" Delta 62, Scorch.

Re: Avatar rating

I know it looks weird but I think its just a guy running. hmm


TW

{MW} [color=#FF0000]"Death and Destruction to our Enemies!"[/color]
[color=blue]Listen to My Rap Songs!![/color] [url=http://www.myspace.com/dinonkeys]www.myspace.com/dinonkeys[/url]

Re: Avatar rating

Lol u think. I give TW's about 8/10 its taken from a really cool picture tongue.

I'm smiling because they havn't found the bodies yet. :)
I think, therfore i am I destroy, therfore i endure - IG-88 tales of the bounty hunters

Re: Avatar rating

Ok, cause I get dirty thoughts from it....

Reality doesn't care if you believe in it.
[url]http://www.townparkradio.com[/url] - Video Game Remix Music

Re: Avatar rating

IG-88, should'nt you have a picture of ... you know ... IG-88 instead of Fett?

mc chris - fett's vette